2010. január 31., vasárnap

Meglepetés ajándék

Tavaly januárban indult útjára ez a játék. Nálam Gina jelentkezett a meglepetésért.
Egy kitűzőt készítettem Neki, szépséges dobozkában.
A másik ajándékom egy kis munkára sarkalja, filc baba készlet, melyet kedvére varrhat össze, használhatja őket majd fityegőként, kabalaként, vagy rávarrhatja neszire, táskára.

Kicsit megkésve küldtem Ginának a csomagot, mert a határidő bizony már lejárt, de azt hittem még időben vagyok, hisz még én sem kaptam meg az én meglepetésem , amit már én is nagyon várok.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon köszönöm, most értem haza a csomagoddal, az első dolgom volt írni róla ! A képeim csapnivalóak, így mindenkit hozzád irányítottam nézelődni :))
    Csodásak a babák is, a kitűző is, a doboz is :)) A teákat meg a melóban fogom meginni, hogy valami jó is legyen nekem !

    VálaszTörlés

.