2009. január 6., kedd

Meglepetés csomag


Tavaly valahogy kimaradtam, de idén én is szeretnék ajándékozósdit játszani. Imádok ajándékot adni (készíteni) és kapni is persze, a meglepetés csuda jó dolog. Így hát bebiztosítottam egy helyet Eránál. Izgalommal és szeretettel várom azt a három szerencsést akiknek én csalhatok "meglepetéses" mosolyt az arcára.

Szabályok:

Bárki játszhat, akinek blogja van. Az első három ember, aki megjegyzést ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy meghirdetitek a saját meglepetés csomagotokat a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!

3 megjegyzés:

  1. Borzasztóan nehéz Neked kommentet írni,vért izzadok, nem tudom, az előző átment-e, valami miatt mindig visszadob a gép. De nagyon szeretnék veled játszani, ezért újra megpróbálok jelentkezni !

    VálaszTörlés
  2. Ez az egy üzeneted jött át, s nagyon örülök Neked.

    VálaszTörlés
  3. Van valami a blogodon, ami pop-up-ot hoz fel. De sebaj :)) Megyek, és meghirdetem én is, örülök, hogy együtt játszunk !

    VálaszTörlés

.