2010. augusztus 6., péntek

I. Országos Kreatív Blogtalálkozó

Hónapokkal ezelőtt felvetettem,
milyen jó lenne találkozni veletek, kedves blogos társaim.
Bár minden kívánságom ilyen gyorsan teljesülne,
Ginának köszönhetően
2010. augusztus 28.
létrejöhet az I. Országos Blogtalálkozó.
Helyszín:
Kondor Béla Közösségi Ház
Budapest, XVIII.
Kondor B. sétány 8.
.
Minden részletet Ginánál megtaláltok.
a jelentkezőket is ő fogadja.
.
Kérlek, ha tetszik az ötlet, s örömmel csatlakoznál,
add hírét a blogodban.
Vidd a képet, amit erre az alkalomra festettem,
had toborozzon lelkes blogosokat.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a logót, már ki is tettem:)

    VálaszTörlés
  2. De egy srófra járunk :))) Remek ! Nagyon tetszik ez a kép !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! A bal oldali én vagyok :) Én is kitettem.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de jó ötlet... Nagyon irigykedem. Itt Vp megyében is kéne egyet csinálni. Sajna nem tudok akkor Pestre menni, pedig szuper lenne néhány emberkével személyesen is találkozni...

    VálaszTörlés

.